Новини 22.10.24
Відповідно до затвердженого Порядку метою створення Реєстру є автоматизація процесу залучення та використання міжнародної технічної допомоги, в тому числі державної реєстрації, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб – нерезидентів). Секретаріату Кабінету Міністрів України доручено забезпечити з дня, що настає за днем опублікування цієї постанови, функціонування Реєстру.
Постановою КМУ від 11 жовтня 2024 р. № 1163, якою визначено процедуру та вимоги щодо ведення та функціонування Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.
Реєстр складається з таких функціональних компонентів:
1) електронний кабінет;
2) база даних;
3) веб-інтерфейс інформаційних панелей.
Для забезпечення функціонування Реєстру до його складу можуть входити інші програмні модулі.
Функціональними можливостями Реєстру забезпечується:
1) створення, завантаження, редагування, виключення, передача, отримання, внесення, облік, накопичення, обробка, пошук, перегляд, надсилання, зберігання, використання інформації (відомостей, даних), обмін інформацією та документами щодо державної реєстрації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб – нерезидентів) через електронні кабінети;
2) реєстрація, авторизація, електронна ідентифікація та автентифікація користувачів Реєстру з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованого електронного підпису;
3) застосування засобів електронного підпису для створення, внесення, завантаження, обробки, перегляду, надсилання, отримання інформації (відомостей, даних) та електронних документів в електронному кабінеті з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг;
4) доступ користувачів Реєстру до реєстрової інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі;
5) автоматична фіксація всіх дій користувачів Реєстру;
6) об’єктивність, актуальність, достовірність, повнота та захищеність реєстрової інформації (відомостей, даних) та електронних документів, які містяться в Реєстрі, від несанкціонованих змін;
7) формування, перегляд та завантаження звітів та іншої інформації, передбаченої Порядком залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги;
8) управління правами доступу користувачів Реєстру до реєстрової інформації (відомостей, даних) та електронних документів;
9) ведення та підтримка в актуальному стані довідників;
10) проведення процедур і заходів щодо здійснення контролю та верифікації інформації (відомостей, даних), моніторингу змін інформації (відомостей, даних), захисту інформації (відомостей, даних), програмного забезпечення, зокрема від несанкціонованого доступу;
11) захист інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі, відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»;
12) пошук та перегляд реєстрової інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі, відповідно до прав авторизованих користувачів Реєстру з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;
13) доступ створювачів інформації про об’єкти Реєстру до інших електронних інформаційних ресурсів, які взаємодіють з Реєстром;
14) управління ризиками порушення цілісності реєстрової інформації та несанкціонованого доступу до неї;
15) здійснення інших функцій, визначених цим Порядком.
Постанова набрала чинності 18.10.2024 р.