Новини 22.10.24   

Відповідно до затвердженого Порядку метою створення Реєстру є автоматизація процесу залучення та використання міжнародної технічної допомоги, в тому числі державної реєстрації, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб – нерезидентів). Секретаріату Кабінету Міністрів України доручено забезпечити з дня, що настає за днем опублікування цієї постанови, функціонування Реєстру.

 

Постановою КМУ від 11 жовтня 2024 р. № 1163, якою визначено процедуру та вимоги щодо ведення та функціонування Реєстру проектів (програм) міжнародної технічної допомоги.

Реєстр складається з таких функціональних компонентів:

1) електронний кабінет;

2) база даних;

3) веб-інтерфейс інформаційних панелей.

Для забезпечення функціонування Реєстру до його складу можуть входити інші програмні модулі.

Функціональними можливостями Реєстру забезпечується:

1) створення, завантаження, редагування, виключення, передача, отримання, внесення, облік, накопичення, обробка, пошук, перегляд, надсилання, зберігання, використання інформації (відомостей, даних), обмін інформацією та документами щодо державної реєстрації проектів (програм) міжнародної технічної допомоги, моніторингу проектів (програм), акредитації виконавців (юридичних осіб – нерезидентів) через електронні кабінети;

2) реєстрація, авторизація, електронна ідентифікація та автентифікація користувачів Реєстру з використанням інтегрованої системи електронної ідентифікації, кваліфікованого електронного підпису;

3) застосування засобів електронного підпису для створення, внесення, завантаження, обробки, перегляду, надсилання, отримання інформації (відомостей, даних) та електронних документів в електронному кабінеті з дотриманням вимог законодавства у сферах електронної ідентифікації та електронних довірчих послуг;

4) доступ користувачів Реєстру до реєстрової інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі;

5) автоматична фіксація всіх дій користувачів Реєстру;

6) об’єктивність, актуальність, достовірність, повнота та захищеність реєстрової інформації (відомостей, даних) та електронних документів, які містяться в Реєстрі, від несанкціонованих змін;

7) формування, перегляд та завантаження звітів та іншої інформації, передбаченої Порядком залучення, використання та моніторингу міжнародної технічної допомоги;

8) управління правами доступу користувачів Реєстру до реєстрової інформації (відомостей, даних) та електронних документів;

9) ведення та підтримка в актуальному стані довідників;

10) проведення процедур і заходів щодо здійснення контролю та верифікації інформації (відомостей, даних), моніторингу змін інформації (відомостей, даних), захисту інформації (відомостей, даних), програмного забезпечення, зокрема від несанкціонованого доступу;

11) захист інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі, відповідно до Закону України «Про захист інформації в інформаційно-комунікаційних системах»;

12) пошук та перегляд реєстрової інформації (відомостей, даних), що міститься в Реєстрі, відповідно до прав авторизованих користувачів Реєстру з дотриманням вимог Закону України «Про захист персональних даних»;

13) доступ створювачів інформації про об’єкти Реєстру до інших електронних інформаційних ресурсів, які взаємодіють з Реєстром;

14) управління ризиками порушення цілісності реєстрової інформації та несанкціонованого доступу до неї;

15) здійснення інших функцій, визначених цим Порядком.

 

Постанова набрала чинності 18.10.2024 р.